علیرضا زهری: گذار از نگاه رویداد محور به مخاطب محور در روند کاری فدراسیون مشهود است


علبرضا زهری رئیس هیئت ورزش های همگانی گیلان: گذار از رویداد محوری به مخاطب محوری در عملکرد فدراسیون مشهود است و سلامت محوری برند این روزهای فدراسیون است.

به گزارش روابط عممومی فدراسیون ورزش‌های همگانی؛ علیرضا زهری، رییس هیات استان گیلان در خصوص ‌ پویش سراسری آماده باش اظهار داشت: شیوع ویروس کرونا و به نوعی حمله این ویروس٬ مردم سراسر دنیا را غالفگیر کرد و باعث سد قرنطینه خانگی به آن‌ها تحمیل شود.

وی افزود: باتوجه به توصیه های سازمان بهداشت جهانی٬ تنها راه ارزان و قابل دسترس برای پیشگیری از این ویروس٬ تحرک بدنی و بالا بردن دمای بدن است. درشرایط کنونی و باتوجه به کاهش فعالیت جسمانی افراد جامعه و تعطیلی مدارس و دانشگاها به مدت طولانی٬ به کمک طرح آماده باش و پتانسیل فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی٬ تلاش کردیم زمینه افزایش تحرک و فعالیت بدنی مردم را افزایش دهیم که به نظرم در این زمینه موفق بودیم.

زهری ضمن اشاره به تعطیلی ورزش قهرمانی با شیوع ویروس کرونا، گفت: این روزها فرصتی برای ورزش همگانی ایجاد شد تا با استفاده از پویش‌هایی مانند آماده باش به کمک ورزش، سلامت و نشاط اجتماعی را تا حد قابل توجهی  در جامعه  ارتقا بخشد. همچنین بستر مناسبی ایجاد شده تا خانواده‌ها درخانه و ازطریق فضای مجازی در قالب ویدئوهای آموزشی، اینفوگرافی‌ها و انیمیشین‌ها فعالیت جسمانی داشته باشند.

رییس هیات ورزش‌های همگانی گیلان اضافه کرد: رویکردها و طرح های جدید فدراسیون ورزش های همگانی نوآورانه و کاربردی است و کاملا گذار از رویداد محوری به مخاطب محوری با محوریت بازاریابی اجتماعی در آن مشهود است و خوشبختانه سلامت محوری به برند این روزهای فدراسیون تبدیل شده است.


  • ۱۲:۱۸

  • ۱۳۹۹/۰۶/۲۵

  • ۱۱

موارد جالب

کنفرانس «اخلاق در ورزش» آبان ماه سالجاری برگزار می شود

همزمان با روز اخلاق و مهرورزی کنفرانس «اخلاق در ورزش» توسط انجمن اخلاق ورزشی کشور …

رفتن به نوار ابزار